Som ansvarig för företagets försäljning eller marknadsföring har du säkert funderat mer än en gång på hur du ska motivera anställda och få fart på ert ”sälj”. Vi har erfarenheten och verktygen som hjälper dig på vägen.
Vårt uppdrag är främst att bidra till att skapa och upprätthålla en företagskultur där lojaliteten till företaget stärks. Detta oavsett om det gäller anställda, kunder eller externa säljkanaler. En förutsättning för att lyckas är att sätta upp konkreta och realistiska mål samt en tydlig målbild. På Split har vi hjälpt våra kunder med detta sedan starten, och vi vet att det krävs mer än enbart belöningar för att nå målen.
1
Första möte
Vi vill alltid träffas personligen. I mötet sätter vi in oss in i kundens utmaningar och tankar kring projektet.
2
Offert
Vi presenterar ett första förslag på koncept, preliminärt program/innehåll och budget..
3
Uppstart projektgrupp
Uppstartsmöte med kundens projektgrupp där vi går igenom projektet i detalj, vem som gör vad och en tidplan.
4
Produktionsstart
Projektledning, upphandlingar & kvalitetssäkring av leverantörer, förproduktioner t.ex inbjudan, filmer, sajter etc. Löpande avstämnngar med projektgruppen.
5
Genomförande
Split projektleder och bemannar hela aktiviteten från början till slut, såvida annat inte är överenskommet.
6
Uppföljning
Webbaserad enkät skickas ut till deltagare för utvärdering av aktiviteten. Levererans av dokumentation.